Warning: fread(): Length parameter must be greater than 0 in /home/safabcoi/public_html/system/library/cache/file.php on line 32Warning: fread(): Length parameter must be greater than 0 in /home/safabcoi/public_html/system/library/cache/file.php on line 32 تیم تحریریه صاف آب

تیم تحریریه صاف آب

فیلتر هایوارد
فیلتر هایواردهایوارد جدیدترین تکنولوژی فیلتر استخر را ارائه می دهد که باعث می شود آب استخر شما روشن و تمیز باشد. عملکرد ساده و مناسب فیلترهای ما و الزامات نگهداری کم استانداردهای عملکرد، ارزش و اعتماد به نفس را تعیین می کنند. ما طیف گسترده ای از فیلترهای DE، ماسه و کارتریج و سیستم های پمپ / فیلتر را برای برآورده ساختن نیازهای هر استخر بالای زمین ارائه می دهیم.فیلترشنی هایواردفیلتر کارتریج هایواردفیلتر دیاتومه هایواردپکیج شنی هایواردفیلترشنی سری VLقیمت(ریال)سایز لوله (Inch)شن موردنیازKgابعاد CMحجم تصفیه M³آبدهی GPMمدلارتفاعقطر10 ساعت8 ساعت11,660,000½ 1188036725730S144T13,550,000½ 1458341846735S..
مبدل حرارتی Flexinox
شرکت Flexinox ارائه می دهد انتخاب گسترده ای از مبدل های حرارتی آب / آب (20 کیلو و 200 کیلو وات) برای گرم کردن استخر خود و گسترش فصل شنا. آنها با کیفیت AISI-316L با طراحی فشرده و سبک ساخته می شوند و بسته به مدل، دارای قاب های Ø80 و Ø101،6 میلیمتر می باشند...
چراغ CrystaLogic هایوارد
کریستال لایت 320 و 160 LED توضیحات محصولنورهای درخشان را به تمام گوشه های واحه حیاط خلوت خود بیفزایید و با چراغهای LED سفید CrystaLogic® 320 و 160! جدید 1.5 اینچ استریو، آبگرم و یا چراغ های لهجه، نورپردازی کم مشخصات را به تمام محیط های آب می دهند و ایده آل برای برجسته کردن مراحل، حبابدارها، قفسه های بجا و دیگر ویژگی های آب هستند.بهترین راه حل برای روشنایی استخر / آبگرم کم پروفیل، و یا روشنایی لهجه ویژگیچراغ های ایده آل برای مراحل، جت، بببرها، قفسه Baja، چشمه ها و غیره2 گزینه های روشنایی در دسترس و طول کابل های متعددمی تواند مرطوب یا خشک شودوینیل، فایبر گلاس و تاسیسات کم مشخصات بتنUL و CUL..
پمپ هایوارد سری HCP
پمپ هایوارد HCP 3000پمپ های سری HCP 3000 با عملکرد و قابلیت انعطاف پذیری، در 3 اینچ بی نظیر هستند. کلاس از 2.0 HP تا 7.0 HP. مجموعه ای از انواع گزینه های برق و برق ارائه می دهد که شما را قادر به ارائه راه حل مناسب برای طیف وسیعی از برنامه های کاربردی می کند.مدل 7HP بیش از 250 گالن در دقیقه در 60 فوت ارتفاع داردموتورهای خنک کننده فن کاملا محصور (TEFC) در همه مدل هامقاوم در برابر مواد شیمیایی Viton ® مهر و موم برای دوام طولانی مدتسبد سوپرفرغ سبز نگهداری را کاهش می دهدمسکن سینر محصور شده از راه دور برای افزایش قابلیت پذیری و سازگاری3 دقیقه اتصالات اتحاد به عنوان استاندارد، برای جایگزینی ساده و یا..
جاروی روباتیک هایوارد
جاروی روباتیک Aquavac 500توضیحات محصولAquaVac 500 تمیز کننده استخر روبوتیک مجهز به یک برنامه مبتنی بر ریزپردازنده است که تعیین می کند که کارآیی ترین راه تمیز کردن را ممکن می سازد که صاحبان استخر به سادگی می توانند فرکانس تمیز را انتخاب کنند که بهترین آنها را در اختیار دارد. این کار به طور مستقل از سیستم تصفیه استخر، این فن آوری پاک کننده استخر روبوتیک است که بیشترین کارآمد برای راه حل با استفاده از انرژی 94٪ کمتر از بسیاری از پاک کننده های استخر فشار است.طراحی مدرنطراحی شیک و کم پروفیل با چرخ هایی که از تخلیه اصلی VGBA پشتیبانی می کندسیستم کشش دوگانهبا دو برس شستشو و چهار چرخ آن تقریبا هر گونه..
گرمکن گازی هایوارد
وسایل گرمایش گاز ASME جهانی H-Hayward استخر تجاری برای استفاده تجاری طراحی و تایید شده است. گل سرسبد خط سری H ما شامل ویژگی های بالا پایان و مصالح ساختمانی به عنوان استاندارد است. آنها ترکیبی از هیدرولیک پیشرو در صنعت، عملکرد استثنایی، بهره وری انرژی و قابلیت اطمینان، با انتشار سیگنال پایین NOX است. گزینه های اتصال انعطاف پذیر آنها را برای برنامه های جدید یا موجود ایده آل می کنند. از بین 150،000، 250،000 و 400،000 BTU گاز طبیعی یا پروپان انتخاب کنید.مبدل حرارتی Capro Nickle Finn Plate با استاندارد هدر برنزاتصالات برق، آب و گاز مستقیما چپ یا راستاتصالات فلنج CPVC 2in 2 x 1 2 / 2inدریچه تخلیه فش..
کلرزن نمکی هایوارد
کلرزن نمکی هایوارد AquaRiteAquaRite ® سیستم نمکی Hayward جایگزین مناسب برای کلر معمولی است - استخر شما را در آب های نرم و ابریشمی بدون چشم های قرمز، پوست خارش، و بوی های شدید به ارمغان می آورد. این بسیار قابل توجه است، همچنین، به طور خودکار کلر برای تجربه نهایی شنا را ارائه می دهد. AquaRite® به طور مستقل توسط بنیاد بهداشت ملی تأیید شده است. و با بهترین پشتیبانی از گارانتی صنعت، علاوه بر صرفه جویی 50٪ و یا بیشتر در برابر کلر معمولی، جای تعجب نیست که امروزه کلروریتور کلر 1 در جهان استکلرپنل # 1 نمک کلر - فوق العاده واقعی، تجربه لوکسراحتی  - ارائه نرم، ابریشمی، آب لوکس بدون چشم قرمزراحت - هر..
کلرزن خطی Hayward
کلرزن خطی هایواردتوضیحات محصولکلرنیتورها و برومیناتورهای اتوماتیک Hayward برای ساخت استخرهای جدید یا تاسیسات هایوارد بسیار راحت و ممکن پذیر است. مدل ها برای تنظیم در خط و خارج از خط برای دسترسی به بیشتر ظرفیت، لوله کشی و ملاحظات فضایی در دسترس هستند. تمام واحدهای دارای یک بدن ABS با دوام با همراه با یک مهر و موم Viton® با کیفیت بالا و یک پوشش طراحی ارگونومیک برای حذف درب های ساده است.با استفاده از قرص های بزرگ یا کوچک، حل کننده آهسته، تری کلر و برومدریچه کنترل مدرج برای تنظیم میزان تغذیه آسان گزینه های اتصال چندگانه طیف گسترده ای از استفاده و نصب ساده را ارائه می دهندپوشش EasyLok رشته برا..
فیلترشنی Hayward
توضیحات محصول :فیلترهای شن و ماسه بالا و سوار بر یک سیستم جانبی خودپیش از چارچوب مهندسی دقیق برای ارائه جریان کارآمد و آب به طور مساوی توزیع شده برای خنثی سازی کامل و عملکرد طولانی مدت استفاده می کنند.مواد مقاوم در برابر خوردگی پایدار برای همه کارهای آب و هوایی قابل اعتمادبزرگ شدن فشار شن و ماسه / آب برای خشک کردن یا تعمیر و نگهداری سریعمدل های پرانتز با شیر کنترل VariFlo ™ 7 یا 6 موقعیت قرار می گیرندمدل های جانبی جانبی با 6 حالت VariFlo ™ و یا سوپاپ اسلاید 2 جهت در دسترس هستندقیمت(ریال)سایز لوله (Inch)شن موردنیازKgابعاد CMحجم تصفیه M³آبدهی GPMمدلارتفاعقطر10 ساعت8 ساعت11,660,000½ 1188036725730..
پمپ استخر super pump
توضیحات محصولپمپ Super Pump بهترین پمپ سریع ​​در جهان است. کارآمد، قابل اعتماد و اثبات شده است، آن را به عنوان استاندارد برای برتری و ارزش در نظر گرفته اند.امکانات:اسباب بازی این صنعت برای قابلیت اطمینان و عملکرد شناخته شده استموجود در مدل های تک و دو سرعت با انتخاب ولتاژ و گزینه های اسب بخاردستگیره های دست ساز انحصاری دستگیره را برای راحت تر شدن پوشش الیاف فراهم می کند: هیچ وسیله مورد نیاز، بدون قطعات شل و بدون گیرهسبد باقی مانده های باقیمانده دارای ظرفیت برگ اضافی برای نگهداری کمتری استنصب و راه اندازی آسان و سرویس دهی با دسترسی سریع به 4 جزء به قطعات داخلیSuperPumpقیمت(ریال)دبی پمپ(gpm) نسب..
نمایندگی Helo
نمایندگی Heloشرکت صاف آب ایران با بیش از 40 سال تجربه در زمینه ساخت استخر ، ساخت جکوزی ، تجهیزات استخر ، تصفیه آب و فاضلاب به عنوان نماینده هلو در ایران می باشد .برند Helo در ایران دارای محصولات استخری به شرح ذیل می باشد .هیتر هلودیگ بخار هلوهیتر Helo , دیگ بخار Helo..
نمایندگی Etatron
نمایندگی Etatronشرکت صاف آب ایران با بیش از 40 سال تجربه در زمینه ساخت استخر ، ساخت جکوزی ، تجهیزات استخر ، تصفیه آب و فاضلاب به عنوان نماینده اتاترون در ایران می باشد .برند Etatron در ایران دارای محصولات استخری به شرح ذیل می باشد .پمپ تزریق اتاترونپمپ دیافراگمی اتاترونپمپ پیستونی اتاترونآنالایزر اتاترونپمپ تزریق Etatron , پمپ Etatron , پمپ دیافراگمی Etatron , پمپ پیستونی Etatron , آنالایزر Etatron..
نمایندگی Flexinox
نمایندگی Flexinoxشرکت صاف آب ایران با بیش از 40 سال تجربه در زمینه ساخت استخر ، ساخت جکوزی ، تجهیزات استخر ، تصفیه آب و فاضلاب به عنوان نماینده فلکسی نوکس در ایران می باشد .برند Flexinoxدر ایران دارای محصولات استخری به شرح ذیل می باشد .مبدل حرارتی فلکسی نوکسنردبان استخر فلکسی نوکسآبنمای فلکسی نوکسبرگشتی آب فلکسی نوکسمبدل حرارتی Flexinox , مبدل حرارتی فلنچی Flexinox , مبدل Flexinox , برگشتی آب Flexinox , آبنما Flexinox , نردبان استخر Flexinox ..
نمایندگی Emaux
نمایندگی Emauxشرکت صاف آب ایران با بیش از 40 سال تجربه در زمینه ساخت استخر ، ساخت جکوزی ، تجهیزات استخر ، تصفیه آب و فاضلاب به عنوان نماینده ایمکس در ایران می باشد .برند Emaux در ایران دارای محصولات استخری به شرح ذیل می باشد .پمپ استخر ایمکسفیلتر شنی ایمکسفیلتر کارتریجی ایمکساسکیمر ایمکسچراغ استخر ایمکسچراغ جوزی ایمکسکلرزن نمکی ایمکسیووی ایمکسمبدل حرارتی ایمکسکلرزن ایمکسسکوی پرش ایمکسپمپ استخری Emaux , فیلتر شنی Emaux , چراغ استخر Emaux , چراغ جکوزی Emaux , کلرزن نمکی Emaux , فیلتر کارتریجی Emaux , یووی Emaux , مبد..
نمايش 1 تا 14 از 17 (2 صفحه)

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/opt/alt/php70/var/lib/php/session) in Unknown on line 0